ΣΥΝΕΚ: Συνεχίζουμε τον αγώνα κατά της αξιολόγησης Κεραμέως, μπλοκάρουμε την κατηγοριοποίηση των σχολείων!

ανακοίνωση των ΣΥΝΕΚ:

Ενιαία Κείμενα για την αποφυγή κατηγοριοποίησης των σχολείων

Συνάδελφοι, συναδέλφισσες,

Παρά τις δικαστικές αποφάσεις είναι δεδομένο ότι ο αγώνας μας δεν σταματάει εδώ. Οφείλουμε με πολύμορφες δράσεις να αποτρέψουμε την  κατηγοριοποίηση  των σχολείων μας. Στο πλαίσιο αυτό οι ΣΥΝΕΚ θέσαμε ξανά πρόταση στο ΔΣ της ΟΛΜΕ να αναλάβει την κατάρτιση κειμένων που θα αποτελέσουν κοινή απάντηση όλων των σχολείων στην πλατφόρμα του ΙΕΠ. Ωστόσο δεν υπερψηφίστηκε.

Σας αποστέλλουμε τους στόχους/τίτλους των σχεδίων δράσης για τον προγραμματισμό και τα αναλυτικά σχέδια δράσης καθώς και προτεινόμενο εσωτερικό κανονισμό, βασισμένο στις σύγχρονες παιδαγωγικές αρχές, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως  υλοποίηση σχεδίου δράσης.

Καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων/ουσών να τα υιοθετήσουν. Δεσμευόμαστε ότι, συντεταγμένα και ενωτικά, θα προχωρήσουμε όλο το επόμενο διάστημα στην συγγραφή κάθε επόμενου κειμένου που απαιτείται στη βάση των αιτημάτων του κλάδου.

Τα κοινά αυτά κείμενα αυτά φτιάχνονται για να αποτυπώσουμε την ενιαία μας στάση, για την αποφυγή της κατηγοριοποίησης, αφού όλα τα σχολεία θα δηλώνουν τα ίδια και για να αναδειχθούν τα διαχρονικά προβλήματα της δημόσιας εκπαίδευσης, με την ανάρτησή τους στην ιστοσελίδα των σχολείων, μη επιτρέποντας με αυτόν τρόπο την μετακύλιση των ευθυνών της Πολιτείας στους εκπαιδευτικούς και τα σχολεία. Στο πλαίσιο αυτό καλούμε τους συλλόγους διδασκόντων  να επιλέξουν για όλους τους άξονες τον υψηλότερο βαθμό (4), ώστε να μην υπάρχει η δυνατότητα ποσοτικής διάκρισης μεταξύ των σχολείων.

Είναι δεδομένο ότι η πλούσια προσφορά κάθε συλλόγου διδασκόντων στους μαθητές και τις μαθήτριές  του, όπως κάνουμε όλα τα χρόνια, συνεχίζεται κανονικά με όσες δράσεις επιλεχθούν (σχολικές δραστηριότητες, εκδηλώσεις, προγράμματα κλπ). Συνεχίζουμε να στηρίζουμε με κάθε δημιουργικό και παιδαγωγικό τρόπο τα παιδιά μας, όμως δεν καταθέτουμε τις δράσεις αυτές στις πλατφόρμες του ΙΕΠ, παρά μόνο τα κοινά. Η  στάση μας αυτή αφορά στην αντίδρασή μας στην πολιτική της κυβέρνησης και στην αντίστασή μας στην προσπάθεια επιβολής μίας αξιολόγησης, αντίθετης με τις θέσεις του κλάδου.

Η συλλογική μας στάση δηλώνει ξεκάθαρα ότι ο κλάδος δεν θα υπακούσει στην ποινικοποίηση των αγώνων με δικαστικές προσφυγές και στην κατάργηση των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών/τριών μας. Ενωμένοι/ες θα υπηρετήσουμε το δημόσιο Σχολείο και τον παιδαγωγικό μας ρόλο.

Καλούμε όλες και όλους να συσπειρωθούν και σε αυτήν την δράση, ώστε με ενότητα να αποτρέψουμε την κατηγοριοποίηση των σχολείων μας!

Συνεχίζουμε τον αγώνα υπεράσπισης του Δημόσιου σχολείου!

Κατεβάστε τα σχέδια δράσης και τον προτεινόμενο εσωτερικό κανονισμό:

esoterikos-kanonismosΛήψη

programmatismos2-1-1Λήψη