Νέα «αριστεία» ΥΠΑΙΘ, ξέχασαν να επικαιροποιήσουν εφαρμογή για τα αποτελέσματα της Γ Λυκείου!

Γκάφα Κεραμέως: Τρέχουν και δεν προφταίνουν στο Υπουργείο Παιδείας, αλλά μαζί τους τρέχουν και οι εκπαιδευτικοί…

Για δύο ολόκληρα χρόνια, το ΥΠΑΙΘ «ξέχασε» να επικαιροποιήσει την εφαρμογή έκδοσης αποτελεσμάτων της Γ Λυκείου βάσει τροπολογίας του 2019, με αποτέλεσμα από χτες οι εκπαιδευτικοί και οι υπηρεσίες του να τρέχουν και να μην προφταίνουν, καθώς η προθεσμία λήγει αύριο ενόψει και των Πανελλαδικών που -για τα ΓΕΛ- ξεκινουν μεθαύριο Παρασκευή!

Ας δούμε πώς περιγράφει τη νέα αδιανόητη γκάφα της κ.Κεραμέως μια εκπαιδευτικός (τα στοιχεία της στη διαθεσή μας) :

«Χθες συνεδρίασε ο σύλλογος για να βγάλει τα αποτελέσματα της Γ Λυκείου. Μάθαμε από τον διευθυντή του σχολείου ότι δεν μπορεί να προβεί ο σύλλογος στον έκδοση των αποτελεσμάτων γιατί έχει αλλάξει ο νόμος από το 2019, τα προφορικά την τετραμήνων συμμετέχουν κατά 60% και τα γραπτά κατά 40%, αλλά δεν έχει ενημερωθεί η εφαρμογή με την βάση δεδομένων του υπουργείου. Καλά διαβάσετε, από το 2019. Δύο ολόκληρα χρόνια έχουν περάσει,αλλά επειδή τα παιδιά δεν έδιναν γραπτές εξετάσεις δεν εχαν προνοήσει για αυτό.Ούτε μέχρι αυτήν την στιγμή έχει συμβεί αυτό. Η τελευταία και οριστική ημερομηνία είναι μέχρι αύριο, γιατί την Παρασκευή ξεκινούν οι πανελλήνιες. Για όσους δεν ξέρουν, να αναφέρω ότι για τις μεγάλες σε αριθμό μαθητών λυκειακές σχολικές μονάδες είναι μια χρονοβόρα διοικητική δουλειά. Καταλαβαίνετε νομίζω όλοι και όλες για τι μεγέθους αριστεία από τα Λιντλ μιλάμε. Βέβαια παίζει να το είχαν παντελώς ξεχάσει οι άνθρωποι, ότι δλδ είχαν αλλάξει τον νόμο και εν τοιαύτη περιπτώσει ας μην τους κρίνουμε αυστηρά γιατί ήταν ξεχασιάρηδες»

Τι έχει συμβεί;

Την περασμένη Δευτέρα, το myschool ανακοίνωσε:

«Ενημερώνουμε τους Διευθυντές των Λυκείων ότι η έκδοση αποτελεσμάτων του σχολικού έτους 2021-2022, συγκεκριμένα για την Γ’ Λυκείου, θα παραμείνει ανενεργή όπως και η έκδοση Απολυτήριων Τίτλων εν όψη εφαρμογής του άρθρου 109, Ν. 4610/2019 σχετικά με τον υπολογισμό του ετήσιου βαθμού επίδοσης. Θα ενημερωθείτε για την ενεργοποίηση της λειτουργικότητας και τη δυνατότητα εκτύπωσης των Απολυτήριων Τίτλων με νεότερη ανακοίνωσή μας».

Η ανακοίνωση αυτή ήταν ουσιαστικά αναγκαστική, καθώς παραμονές των πανελλαδικών το ΥΠΑΙΘ διαπίστωσε ότι είχε…ξεχάσει να επικαιροποιήσει την ηλεκτρονική πλατφόρμα του Myschool, βάσει τροπολογίας του 2019 (επι Γαβρόγλου) η οποία ορίζει ότι στο εξής για τη Γ΄ τάξη Γενικού Λυκείου ο βαθμός ετήσιας επίδοσης του μαθητή σε κάθε μάθημα γραπτώς εξεταζόμενο είναι το άθροισμα του ετήσιου προφορικού βαθμού σε ποσοστό εξήντα τοις εκατό (60%) και του βαθμού των γραπτών εξετάσεων σε ποσοστό σαράντα τοις εκατό (40%) και εκφράζεται ως δεκαδικός με προσέγγιση δεκάτου. Το σύστημα ήταν προγραμματισμένο να βγάλει τον ετήσιο βαθμό επίδοσης  βάσει της παλαιότερης διάταξης, που όριζε ότι ο Μ.Ο εξάγεται κατά 50% από τα προφορικά και κατά 50% από τα γραπτά

Λόγω κορονοϊού…

Πιθανώς, επειδή τα δύο τελευταία χρόνια δεν έγιναν ενδοσχολικές εξετάσεις λόγω του κορονοϊού, οι αρμόδιοι «ξέχασαν» να εφαρμόσουν την τροπολογία του 2019, με αποτέλεσμα από χτες να τρέχουν όλοι και να μην προφταίνουν, καθώς η προθεσμία  που πρέπει να ανακοινωθούν τα αποτελέσματα λήγει αύριο!

πηγή: alfavita.gr