Πνίγηκαν σε μια γουλιά Coca-Cola εκεί στο υπουργείο Πολιτισμού!

της Μυρσίνης Ζορμπά Στην περίπτωση της διαφημιστικής καμπάνιας της Coca Cola με απεικονίσεις του Παρθενώνα και άλλων μνημείων χωρίς προηγούμενη άδεια, η ηγεσία του υπουργείου Πολιτισμού αποπειράται με παραπλανητική ρητορική να ανατρέψει το ισχύον διαχρονικά θεσμικό πλαίσιο, αναφορικά με τους όρους και τις προϋποθέσεις της χορήγησης άδειας απεικονίσεων για εμπορική εκμετάλλευση και διαφημιστικούς σκοπούς. Όχι…

via Πνίγηκαν σε μια γουλιά Coca-Cola εκεί στο υπουργείο Πολιτισμού! — Νέα Πνύκα – Η επίσημη Ηλεκτρονική Εφημερίδα της Δημοκρατικής Συνεργασίας Αρχαιοφυλάκων