ΑΡΜΑ κάλεσμα αγώνα για ενιαίο νοσηλευτικό κλάδο (Την Πέμπτη 21/5 στάση Εργασίας 11:00-15:00, συγκέντρωση Υπ. Υγείας στις 12:00)
Κυβέρνηση ΝΔ-Υπουργείο Υγείας- ΕΝΕ-ΔΑΚΕ βάζουν τέλος ΟΡΙΣΤΙΚΑ στον Ενιαίο Κλάδο. ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ; Η Κυβέρνηση της Ν.Δ προχωρά ακάθεκτη στην υλοποίηση του σχεδίου της όσο αφορά το αίτημα του Νοσηλευτικού Κλάδου.
Διαβάστε περισσότερα