ΣΥΝΕΚ: Όλοι και όλες στην κινητοποίηση 10/01/22 στο ΥΠΑΙΘ στις 13.30!

Κάλεσμα στην κινητοποίηση τη Δευτέρα 10/1/2022

στις 13:30  στο Υπουργείο Παιδείας

Διευκολυντική στάση εργασίας από τις 12:00-14:00

Να ανοίξουν τα σχολεία με ασφάλεια και προστασία της υγείας όλων μας!

Καλούμε όλους τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες τη Δευτέρα 10/1/2022 στις 13:30 σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας της ΟΛΜΕ στο Υπουργείο Παιδείας ενάντια στο άνοιγμα των σχολείων χωρίς ουσιαστικά μέτρα προστασίας της υγείας της  εκπαιδευτικής κοινότητας! Καλούμε τις ΕΛΜΕ εκτός Αττικής να πάρουν αντίστοιχες πρωτοβουλίες για συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας στις κατά τόπους Διευθύνσεις Εκπαίδευσης!

     H εγκληματική διαχείριση της πανδημίας, με την «ατομική ευθύνη» και τον διχασμό της κοινωνίας να είναι συνεχώς στην ατζέντα της κυβέρνησης για να αποκρύψει την απουσία υποστηρικτικών μέτρων και τις επιπτώσεις των πολιτικών επιλογών στη δημόσια υγεία, την καθιστά απόλυτα υπεύθυνη για πάνω από 21.000 θανάτους και πάνω από 240.000 κρούσματα σε παιδιά ηλικίας 0-17 ετών που θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί αλλά και για τη διάλυση της κοινωνικής συνοχής. Μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων, τα σχολεία ανοίγουν όπως ακριβώς έκλεισαν χωρίς κανένα ουσιαστικό μέτρο προστασίας της εκπαιδευτικής κοινότητας, και μάλιστα σε μια περίοδο δραματικής κορύφωσης των κρουσμάτων! Με υπερπλήρη τμήματα, εκατοντάδες συγχωνεύσεις,  με πληρότητα σχολικών λεωφορείων στο 100%, με το αντιεπιστημονικό πρωτόκολλο του 50% συν ένα για την αναστολή λειτουργίας τμήματος επιστρέφουμε στις σχολικές τάξεις απροστάτευτοι, με μοναδικό «μέτρο» ένα επιπλέον σελφ τεστ για την πρώτη μόνο εβδομάδα! Ακόμα πιο απροστάτευτοι οι εκπαιδευτικοί που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, καθώς το ΥΠΑΙΘ δεν έχει λάβει καμία μέριμνα για αυτούς. Ενώ σε όλον τον υπόλοιπο δημόσιο τομέα οι εργαζόμενοι με σοβαρά νοσήματα δεν έρχονται σε επαφή με το κοινό, οι εκπαιδευτικοί  που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες υποχρεώνονται σε συνωστισμό μέσα στις πολυπληθείς τάξεις. Καμία από τις προτάσεις της ΟΛΜΕ δεν έχει εισακουστεί από την αρχή της πανδημίας: δωρεάν συνταγογραφούμενα τεστ για όλους, κλιμάκια του ΕΟΔΥ στις σχολικές μονάδες που εμφανίζεται εστία κρουσμάτων, αραίωση των τμημάτων και των σχολικών λεωφορείων, προσλήψεις προσωπικού καθαριότητας, στελέχωση ψηφιακών τάξεων ευπαθών ομάδων μαθητών με ευπαθείς ομάδες εκπαιδευτικών, δωρεάν μάσκες και αντισηπτικά κ.α. Το ΥΠΑΙΘ και η κυβέρνηση για άλλη μία φορά δείχνουν το ανάλγητο πρόσωπό τους, καθώς με συνειδητή πολιτική τους απόφαση θέτουν σε κίνδυνο την ζωή μαθητών/τριών, εκπαιδευτικών και των οικογενειών τους. Θα είναι απόλυτα υπεύθυνοι για ό,τι ακολουθήσει!

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ

  • Ανοικτά και ασφαλή σχολεία, με 15 μαθητές/τριες κατ’ ανώτατο όριο στο τμήμα, μαζικά δωρεάν επαναλαμβανόμενα τεστ και ιχνηλάτηση με την ευθύνη του ΕΟΔΥ για όλους/ες, προσλήψεις προσωπικού στην καθαριότητα. Εξασφάλιση απαραίτητου εκπαιδευτικού προσωπικού και σχολικών αιθουσών για τη λειτουργία τμημάτων με μειωμένο αριθμό μαθητών. Περιορισμός των μετακινήσεων των εκπαιδευτικών σε διαφορετικά σχολεία. Κατάργηση  τώρα όλων των συγχωνεύσεων τμημάτων!
  • Προστασία των εκπαιδευτικών που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, με απαλλαγή από την δια ζώσης διδασκαλία και δικαίωμα να διδάσκουν εξ αποστάσεως τους μαθητές/τριες που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες. Να δοθούν τώρα άδειες ειδικού σκοπού στους εκπαιδευτικούς!
  • Κατάργηση του 50%+1 για την αναστολή λειτουργίας του τμήματος! Το τμήμα να κλείνει όταν νοσήσουν 3 μαθητές/τριες και να διενεργούνται δωρεάν μοριακά τεστ σε όλους τους μαθητές/τριες και στους εκπαιδευτικούς!
  • Διερεύνηση από την ΟΛΜΕ όλων των θεσμικών και νομικών ενεργειών για τη διασφάλιση της προστασίας της υγείας  εκπαιδευτικών και μαθητών/τριών.
  • Προμήθεια από τους Δήμους και χορήγηση των ειδικών μασκών για την προστασία όλων των εκπαιδευτικών και των μαθητών/τριών.
  • Κατάργηση της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής , της Τράπεζας θεμάτων  και άμεση μείωση της εξεταστέας ύλης για την εισαγωγή στης Τριτοβάθμια Εκπαίδευση!
  • Επανασχεδιασμός της ύλης και των διδακτικών στόχων σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης για την κάλυψη των μορφωτικών ελλειμμάτων των παιδιών από την τηλεκπαίδευση. Αντισταθμιστικά μέτρα ενίσχυσης των παιδιών σε κάθε σχολείο. Πρόσληψη ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών σε κάθε σχολείο για την αντιμετώπιση των ψυχοκοινωνικών συνεπειών της τηλεκπαίδευσης.