ΠΟΕ-ΟΤΑ: “Σε ιδιώτες η αποκομιδή των απορριμμάτων στο Δήμο Ιωαννιτών”
H Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α.) καταγγέλλει την Δημοτική Αρχή Ιωαννίνων που με διάφορα τερτίπια μεθοδεύει την εξ’ ολοκλήρου ανάθεση της αποκομιδής των απορριμμάτων στα ιδιωτικά-επιχειρηματικά συμφέροντα και εκφράζει την απόλυτη στήριξη και συμπαράσταση της στους εργαζόμενους του Δήμου, οι οποίοι δίνουν «μάχη» προκειμένου να διατηρηθούν οι θέσεις εργασίας και να διασφαλιστεί το συμφέρον των Δημοτών, αφού η
Διαβάστε περισσότερα