ΠΑΚ – ΕΛΤΑ: Διαλύουν το Δημόσιο Ταχυδρομείο και ισοπεδώνουν τους Εργαζόμενους

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΑΚ – ΕΛΤΑ

Δεκέμβρης 2021

Συναδέλφισσες-Συνάδελφοι

Βρισκόμαστε στο κέντρο ενός πρωτοφανούς κυκλώνα που ήρθε και διαλύει τα Ελληνικά Ταχυδρομεία, αφού πρώτα αφάνισε τα εργασιακά και μισθολογικά δικαιώματα μας. Όσα δεν καταργήθηκαν μέσω της νομοθεσίας ήρθε ,,,,και τα κατάργησε η κατάπτυστη Συλλογική Σύμβαση Εργασίας ΕΛΤΑ & ΠΟΣΤ.

Δύο χρόνια τώρα βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη ένα κυβερνητικό σχέδιο αποδόμησης του ΕΛΤΑ προκειμένου να καταστεί ελκυστικός και να δοθεί σε ιδιώτες επενδυτές.

 Αυτό αποδεικνύεται από:

• Την παθητική στάση της διοίκησης απέναντι στα καθημερινά και μεγάλα λειτουργικά προβλήματα του οργανισμού.

• Την απαξίωση του δικτύου καταστημάτων, που μαζί με την έλλειψη σε προσωπικό δημιουργεί μια αρνητική κατάσταση χωρίς προηγούμενο.

• Το γεγονός πως άφησαν ανεκμετάλλευτη τη μεγάλη αύξηση των παραδόσεων ταχυδρομικών αντικειμένων την περίοδο της πανδημίας, την ώρα που οι ανταγωνιστικές ιδιωτικές εταιρίες πολλαπλασίασαν τον τζίρο τους.  

• Την απαξίωση της ελπιδοφόρου και πολλά υποσχόμενης ΕΛΤΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ.

• Την μη αντικατάσταση του προσωπικού που αποχώρησε με εθελουσία έξοδο.

• Την διάλυση της διανομής μέσω της εφαρμογής των τριών τομέων ανά ταχυδρόμο.

• Την αυθαίρετη περικοπή της αποζημίωσης απόλυσης στο μισό και μάλιστα αναδρομικά.

Η διοίκηση ενδιαφέρεται μόνο για την εικόνα της και φροντίζει να παρουσιάζει μια εικονική πραγματικότητα που, καμιά σχέση δεν έχει με όσα εμείς βιώνουμε καθημερινά, αλλά και οι δυσαρεστημένοι πολίτες.

Μόλις πριν λίγες εβδομάδες παρουσίασε τα ρομποτάκια που θα ταξινομούν τα αντικείμενα των ταχυμεταφορών, που είναι πιο αργά και από χελώνες και το ονόμασε εκσυγχρονισμό! Ακόμη και στις παλιές μηχανές διαλογής της αλληλογραφίας που μετρούν είκοσι χρόνια ζωής, η διαλογή γίνεται πιο γρήγορα.

Την ώρα που οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές στα καταστήματα και γενικότερα το πληροφοριακό σύστημα είναι απαρχαιωμένο και κινδυνεύει να καταρρεύσει κάθε στιγμή, την ώρα που οι διανομείς και οι οδηγοί μας χρησιμοποιούν σαράβαλα, που κάθε λίγο παρουσιάζουν βλάβες, κι ενώ υποτίθεται πως «λεφτά υπάρχουν», δεν έχει γίνει καμιά επένδυση.

Σε μια επιχείρηση έντασης εργασίας, δεν είναι δυνατό να μειώνεται το προσωπικό στο μισό και να έχει η διοίκηση την απαίτηση το ίδιο έργο να εκτελείται από το προσωπικό που απέμεινε.

Η προηγούμενη κυβέρνηση στήριξε τον οργανισμό με 130 εκατ. ευρώ, για να τον κρατήσει ζωντανό και νομοθέτησε, προκειμένου να εξασφαλίσουν τα ΕΛΤΑ την είσπραξη των καθολικών υπηρεσιών για τα επόμενα χρόνια. Παράλληλα στη Συλλογική Σύμβαση Εργασίας του 2017 προβλεπόταν να επανέλθουν οι μισθοί των εργαζομένων το 2020 στα προ της μείωσης επίπεδα.

Αντί αυτού είδαμε στην αρχή του έτους να παγιώνονται οι μειώσεις, αλλά την ίδια στιγμή η διοίκηση με απαράδεκτο και προκλητικό τρόπο φρόντισε να αυξήσει τους μισθούς και τα προνόμια των στελεχών της, των εξωτερικών συνεργατών και συμβούλων την ώρα που οι εργαζόμενοι αδυνατούν να καλύψουν τις βασικές βιοτικές ανάγκες τους.

Εκτός από το επικοινωνιακό success story που παρουσιάζει θα ήταν πολύ χρήσιμο να μας πει, που έχει φτάσει ο δανεισμός του οργανισμού σήμερα ;;;

Είναι αλήθεια πως έχει υποθηκευτεί ολόκληρη η ακίνητη περιουσία του υπέρ των δανειστών του;;;

ΔΙΕΛΥΣΑΝ ΤΗ ΔΙΑΝΟΜΗ 

Μετά τις αποφάσεις της διοίκησης για χ+3 και χ+5 η κατάσταση που αντιμετωπίζουμε στη διανομή δεν έχει προηγούμενο. 

Ενώ μειώθηκαν οι ταχυδρόμοι στο μισό μετά την εθελουσία, η δουλειά τους τριπλασιάστηκε, αφού στον καθένα ανατέθηκαν τρεις τομείς. Είναι ανθρώπινα αδύνατον να τους εκτελέσει, αφού η χιλιομετρική απόσταση που καλείται να καλύψει ένας διανομέας είναι πλέον τριπλάσια.

Αστικά και αγροτικά δρομολόγια μπήκαν στην ίδια μοίρα, παρόλο που διαφέρουν σε όλα και αντιμετωπίζονται πλέον με τον ίδιο τρόπο. 

Το αποτέλεσμα αυτής της …έξυπνης κίνησης είναι η πλημμελής εξυπηρέτηση των πολιτών και φυσικά η εξαθλίωση του Ταχυδρόμου.

Παρ’ όλες τις φιλότιμες προσπάθειες που καταβάλουν οι συνάδελφοι ταχυδρόμοι να καλύψουν τις ανάγκες των δρομολογίων τους είναι αδύνατο να τα καταφέρνουν. Τα ταχυδρομικά αντικείμενα πάνε με πολύ μεγάλη καθυστέρηση, ο κόσμος διαμαρτύρεται έντονα, αλλά και οι διανομείς αδυνατούν να πάρουν την άδεια τους, αφού δεν προβλέπεται αντικατάσταση, αλλά δεν τους το επιτρέπει και η συσσώρευση της αλληλογραφίας που δημιουργείται αν μπορέσουν να πάρουν άδεια.

Τα μηχανοκίνητα μέσα που χρησιμοποιούν είναι σε άθλια κατάσταση, μετράνε εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα και οι μονάδες διανομής δαπανούν τεράστια ποσά στα συνεργεία για τη συντήρηση τους. Κατά τα άλλα η διοίκηση μιλά για τον νέο ψηφιακό ταχυδρόμο και σίγουρα εννοεί τον σημερινό, ο οποίος θα έχει επιπλέον μόνο υποχρεώσεις. 

Δεν ξέρουμε ειλικρινά τι πλάνο έχουν οι κύριοι της διοίκησης και οι ακριβοπληρωμένοι σύμβουλοι τους σχετικά με τη διανομή και την εξυπηρέτηση των πολιτών, πάντως αν συνεχίσουμε κάτω από αυτό το πλαίσιο το σίγουρο είναι ότι το αποτέλεσμα μόνο θετικό δεν θα είναι.

Αυτό που απαιτείται άμεσα είναι άμεση, πραγματική χαρτογράφηση και δίκαιη κατανομή των τομέων σε λογικά πλαίσια έτσι ώστε να εξυπηρετείται ο πολίτης και να μην εξαθλιώνεται ο εργαζόμενος. 

ΜΕΓΑΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΛΟΙΠΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ

Οι εργαζόμενοι στις θυρίδες συναλλαγής (όσοι έχουν απομείνει) ζουν τον δικό τους Γολγοθά με τις ατέλειωτες ουρές εκνευρισμένων πελατών, με καθημερινή υπέρβαση του ωραρίου τους, αλλά κυρίως  χωρίς ουσιαστική προστασία την περίοδο της πανδημίας. Οι εργαζόμενοι στα ΕΛΤΑ θεωρούνται από το κράτος και την διοίκηση 2ης κατηγορίας πολίτες και δεν συμπεριλαμβάνονται στα μέτρα προφύλαξης που λαμβάνονται σε άλλες υπηρεσίες. 

Σε κάθε νομό έχουν απομείνει πλέον από 1 έως 3 διοικητικοί υπάλληλοι (σε κάποιους νομούς δεν υπάρχει κανείς) που είναι αδύνατο αφενός, να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της θέσης τους αφετέρου, η καθημερινή πίεση που δέχονται για να εφαρμόσουν τις αλλοπρόσαλλες εντολές της διοίκησης, που συνεχώς αλλάζουν, τους έχει φέρει σε απόγνωση και παράλληλα δεν τους ακούει κανείς από τη διοίκηση όταν προτείνουν κάποιες λύσεις.

Οι εναπομείναντες εργαζόμενοι στις διαβιβάσεις (οδηγοί & διαμετακομιστές) δεν μπορούν πια να ανταποκριθούν στο έργο τους που, χωρίς μετρήσεις όγκων και αποστάσεων τα δρομολόγια συνεχώς μεγαλώνουν.

Όχι μόνο στις διαβιβάσεις όμως, αλλά σε όλους τους κλάδους της παραγωγής το μόνιμο προσωπικό δεν θα μπορούσε να ανταποκριθεί επαρκώς αν δεν είχε τη βοήθεια του προσλαμβανόμενου προσωπικού μέσω των εταιριών. Ένας θεσμός που μας προσβάλει όλους εδώ και μια δεκαετία και πρέπει να σταματήσει άμεσα και να γίνουν προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ. Αυτό όμως που έκανε η διοίκηση να διώξει όσους εργαζόταν παλαιότερα μέσω εταιριών και είχαν εμπειρία να βοηθήσουν, μετά την αποχώρηση του μόνιμου προσωπικού, δεν έχει προηγούμενο. Τους αντικατέστησε σχεδόν όλους με καινούργιους χωρίς καμιά εμπειρία, ικανοποιώντας κομματικά ρουσφέτια.

Τον κλάδο των φυλάκων κυριολεκτικά τον διέλυσαν και παρέδωσαν το έργο της φύλαξης σε ιδιωτικές εταιρίες security.

Ο ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΠΟΣΤ 

& ΟΣΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ ΨΗΦΙΣΑΝ ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 

Για την υλοποίηση του σχεδίου απαξίωσης του ΕΛΤΑ, για την εξαθλίωση των εργαζομένων και την συντριβή των εργασιακών δικαιωμάτων τους, κυβέρνηση και διοίκηση αναζήτησαν συνεργούς και δυστυχώς βρήκαν πρόθυμες κάποιες συνδικαλιστές ηγεσίες του χώρου.

Οι συνδικαλιστικές ηγεσίες της ΠΟΣΤ και κάποιων παρατάξεων που είτε πιστεύουν ευθέως στην νεοφιλελεύθερη πολιτική, είτε το παίζουν σοσιαλιστές, απομεινάρια του παρελθόντος,  λειτούργησαν ως σύγχρονοι δούρειοι ίπποι στην άλωση του ΕΛΤΑ και την δική μας ισοπέδωση.

Δεν αποδείχτηκαν απλά ανίκανες να μας υπερασπιστούν, αλλά συνειδητά συμφώνησαν και συνυπέγραψαν για να φτάσουμε σ’ αυτό που βιώνουμε σήμερα.

Θα μπορούσε να νομοθετήσει η κυβέρνηση και να τα αλλάξει όλα, όμως η συνδικαλιστική μας ηγεσία, προκειμένου να μην χάσει την πρόσβαση στα ρουσφέτια έτρεξε να στρώσει χαλί και τελικά να γίνει ο εφιάλτης μας.

Θυμάστε πριν τέσσερα χρόνια ποιες ήταν οι αντιδράσεις αυτής της ηγεσίας για το κλείσιμο της απογευματινής βάρδιας σε ελάχιστα καταστήματα το καλοκαίρι για να πάρουν άδεια οι εργαζόμενοι;

Σήμερα  ισοπέδωσαν τα πάντα με την δική τους υπογραφή!!!

Δυστυχώς με την υπογραφή της ηγεσίας της ΠΟΣΤ, αλλά και την στήριξη όσων ψήφισαν την ΣΣΕ:

• θα έχουμε πλέον εργαζόμενους δύο κατηγοριών. Εάν και εφόσον γίνουν ποτέ προσλήψεις προσωπικού, οι νεοπροσλαμβανόμενοι θα έχουν διαφορετικά εργασιακά δικαιώματα από τους παλιούς.

• Ουσιαστικά καταργήθηκαν οι προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ, αφού όπως είναι διατυπωμένο στο νέο κανονισμό η διοίκηση μπορεί να το παρακάμψει.

• Καταργήθηκαν οι κλάδοι-ειδικότητες του προσωπικού και γίναμε όλοι εργαζόμενοι γενικών καθηκόντων.

• Κατάργησαν σχεδόν όλα τα επιδόματα που ήταν κατοχυρωμένα μέσω των ΣΣΕ, αλλά κυρίως χάρισαν στην διοίκηση την επιστροφή της μείωσης του 2017 στους μισθούς μας, που η ΕΣΣΕ εκείνης της χρονιάς προέβλεπε να επανέλθει το 2020.

• Θα μας περικόψουν ακόμη ένα μισθό τον Απρίλιο του 2022, αφού η μισθοδοσία μας θα καταβάλλεται απολογιστικά και όχι προκαταβολικά όπως γίνεται τώρα. Μέσα στο 2022 θα πληρωθούμε έντεκα μισθούς αντί για δώδεκα.

•  Μείωσαν τις ημέρες των αναρρωτικών αδειών και η κάλυψη μας πλέον γίνεται από το ασφαλιστικό ταμείο και όχι από τον εργοδότη μας, όπως γινόταν μέχρι πέρυσι.

• Σοβαρές αποφάσεις θα παίρνονται πλέον από μονοπρόσωπα όργανα και όχι από υπηρεσιακά συμβούλια, στα οποία συμμετείχαν και εκπρόσωποι μας. 

• Στις διοικητικές θέσεις ευθύνης επιπέδου διεύθυνσης  τοποθετούνται πλέον εξωτερικοί συνεργάτες από την αγορά, απαξιώνοντας το υπάρχον διοικητικό προσωπικό του Οργανισμού.

• Δεν γίνεται καμιά αναφορά στην αναγνώριση  της ασφάλισης που διανύθηκε στον ιδιωτικό τομέα πριν την πρόληψη κάποιου στα ΕΛΤΑ.

Δυστυχώς για την ΠΟΣΤ και τις παρατάξεις που ψήφισαν αυτή τη σύμβαση έχει γίνει εκ των πραγμάτων, όσο κι αν θέλουν να το κρύψουν, η αποκάλυψη της πραγματικότητας.

Από τα ηρωικά συνθήματα του παρελθόντος «αυτά τα μέτρα δεν θα περάσουν» και τις περιβόητες «κόκκινες γραμμές»,  πέρασαν στην αντίπερα όχθη: «ότι πεις εσύ αφεντικό». Με την αμέριστη συνδρομή τους η διοίκηση διαμόρφωσε σταδιακά ένα ταχυδρομείο με το μισό προσωπικό και κυρίως εργαζόμενους χωρίς εργασιακά δικαιώματα.

Είμαστε πια εργαζόμενοι-αριθμοί χωρίς δικαιώματα και μόνο με υποχρεώσεις.

Κι ενώ ζούμε την πραγματικότητα που περιγράψαμε παραπάνω έρχονται οι συνήθεις ύποπτοι (όσοι απέμειναν δηλαδή) και με περίσσιο θράσος ακόμη και τώρα και μας λένε πως όλα αυτά τα έκαναν για το καλό μας, πως δεν χάθηκε καμιά θέση εργασίας και τόσα άλλα!!!! Μπορούν να μας πουν πόσες από αυτές τις 2.000 θέσεις που άδειασαν με εθελουσία, αλλά και τις άλλες 1.000 θέσεις που κενώθηκαν από συνταξιοδοτήσεις τα τρία προηγούμενα χρόνια καλύφθηκαν με μόνιμες προσλήψεις;;; Δυστυχώς καμία!!!

Καμία πρόσληψη στην παραγωγή λοιπόν, την ώρα που η διοίκηση αύξησε τις θέσεις των εξωτερικών συνεργατών-συμβούλων από τριάντα στις εκατό!!!!

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι

ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΑΚ ΕΛΤΑ

Αυτή η αρνητική και απαράδεκτη εικόνα που παρουσιάζει σήμερα το Συνδικαλιστικό Κίνημα στο χώρο μας, καθώς και η μεγάλη ανησυχία και ανασφάλεια των εργαζομένων για το μέλλον τους, που εκφράζεται από την έλλειψη εμπιστοσύνης  στις σημερινές συνδικαλιστικές ηγεσίες, καθιστά επιτακτική, όσο ποτέ, την ανάγκη αλλαγής του σκηνικού που βιώνουμε.

Ως εδώ! Φτάνει πια!

Δεν θέλουμε άφωνους και υποτακτικούς συνδικαλιστές που υπηρετούν την καρέκλα τους και όχι το συμφέρον του δημόσιου ταχυδρομείου και των εργαζομένων.

Ήρθε η ώρα μέσα από τις εκλογές που γίνονται αυτή την περίοδο στα περιφερειακά σωματεία της χώρας να τους σταματήσουμε. Δυστυχώς το κακό που έχουν κάνει δύσκολα διορθώνεται, όμως δεν μπορούμε να μένουμε απαθείς μπροστά σ αυτά που βιώνουμε.

Η συνδικαλιστική εξουσία του οποιουδήποτε θέλει να κάνει τον συνδικαλιστή πηγάζει από τους εργαζόμενους, από την ψήφο τους και πρέπει να τους εκφράζει και να υπηρετεί τα συμφέροντα τους και εν τέλει να απολογείται και να ελέγχεται από αυτούς. Το έκανε κανείς από αυτούς που διαχειρίζονται την εργασιακή μας τύχη μέχρι σήμερα;

Για την ηγεσία του συνδικάτου όλοι οι εργαζόμενοι πρέπει είναι ίσοι μεταξύ τους, να έχουν ενιαία αντιμετώπιση και ίσες ευκαιρίες και να μην διαχωρίζονται ανάλογα με το τι ψηφίζουν.

Όλες οι ενέργειες του συνδικάτου πρέπει να είναι διαφανείς και γνωστές στους εργαζόμενους πριν γίνουν δεσμευτικές γι’ αυτούς. Όχι να αποφασίζουν κάποιοι πίσω από κλειστές πόρτες για εμάς χωρίς εμάς.

Μας θυμούνται πάντα λίγο πριν τις εκλογές, που έχουν ανάγκη την ψήφο μας και πολλές φορές έχουν και το θράσος να εκβιάζουν και να απειλούν όποιον διαφωνεί μαζί τους.

Αλλά πώς να μην εκβιάσουν, όταν κινδυνεύει η συνδικαλιστική τους καρέκλα, στην οποία είναι γαντζωμένοι και κάποιοι από αυτούς δεν γνωρίζουν καν την καθημερινότητα ενός ταχυδρομικού υπαλλήλου, τα προβλήματα της δουλειάς του, τις εξαντλημένες αντοχές του. Αν τα ήξεραν δεν θα ξεπουλούσαν με μια υπογραφή τα εργασιακά μας δικαιώματα και δεν θα υποθήκευαν το μέλλον του δημόσιου ταχυδρομείου.

Ήρθε η ώρα να επιλέξουμε, ή με τις συμβιβασμένες ηγεσίες ,ή με τις δυνάμεις της ανατροπής για να περισώσουμε ότι μπορούμε.

Εμείς είμαστε ξεκάθαροι στις θέσεις μας και καλούμε όποιον εργαζόμενο τις ενστερνίζεται να στρατευτεί μαζί μας και από κοινού να αγωνιστούμε:

–       – Να κρατήσουμε το ταχυδρομείο δημόσιο στην υπηρεσία των πολιτών  όπου κι αν κατοικούν στη χώρα. Είμαστε αντίθετοι σε κάθε μορφή ιδιωτικοποίησης του ΕΛΤΑ και της θυγατρικής του.

–       – Να γίνει άμεσα ενσωμάτωση της θυγατρικής των Ταχυμεταφορών στη μητρική και να μη λειτουργούν δυο παράλληλα δίκτυα.

–       – Να επαναφέρουμε τα εργασιακά δικαιώματα που μας κατάργησαν με μια υπογραφή και την μείωση του μισθού μας, που η προηγούμενη σύμβαση προέβλεπε να μας επιστραφεί το 2020.

–      –  Να καταγραφεί με αξιοπιστία και διαφάνεια το έργο και ο χρόνος κάθε θέσης εργασίας σε όλους τους κλάδους – ειδικότητες, για να έχουμε επιτέλους τις πραγματικές ανάγκες σε μόνιμο προσωπικό και να διασφαλιστούν με κάθε μέσο οι θέσεις εργασίας που θα προκύψουν. 

–       – Να διεκδικήσουμε προσλήψεις μόνιμου προσωπικού μέσω ΑΣΕΠ για την κάλυψη όλων των κενών θέσεων και εποχικού 8μηνης διάρκειας για τις αναπληρώσεις και τις έκτακτες ανάγκες. 

–       – Να ανακτήσουμε την αξιοπρέπεια του ταχυδρομικού υπαλλήλου και να απαιτήσουμε την πραγματική καταγραφή της καθημερινής δουλειάς ανά θέση  με σεβασμό στα δικαιώματα μας.

–       – Να ισχυροποιήσουμε τα πρωτοβάθμια σωματεία μας και να έχουμε λόγο και παρέμβαση για όσα γίνονται για εμάς.

–       – Να βάλουμε τέλος στην συνδικαλιστική παρα-διοίκηση και στον συνδικαλιστικό παραγοντισμό, που κάποιοι ανιστόρητοι εκπρόσωποι μας καλά θα κάνουν να διαβάσουν το λόγο που δημιουργήθηκαν τα συνδικάτα και τον ρόλο που έπρεπε να παίζουν στην καθημερινότητα και τα προβλήματα των εργαζομένων. 

Η  ΠΑΚ-ΕΛΤΑ δεσμεύεται για τα παραπάνω και με τις αρχές και τις αξίες που διέπουν τον ακηδεμόνευτο συνδικαλισμό  απευθύνεται στους ασυμβίβαστους εργαζόμενους, που  δεν ανέχονται πλέον το κατεστημένο, τον εμπαιγμό, την κοροϊδία, την αδιαφάνεια, την αναξιοκρατία, και τις αλαζονικές συμπεριφορές των «σωτήρων» μας και σας καλεί  να οργανωθείτε στις τάξεις της, να συμμετέχετε άμεσα στην διαμόρφωση των θέσεων της, στη λήψη  των αποφάσεων και στην αγωνιστική της πορεία.

Έτσι θα μπορέσουμε να συνδιαμορφώσουμε νέα συνδικαλιστικά δεδομένα και να εντείνουμε με περισσότερη αποφασιστικότητα τον αγώνα μας για ένα ανεξάρτητο και κυρίως ταξικό συνδικαλιστικό κίνημα για μια σοσιαλιστική  κοινωνία δικαίου. Είναι χρέος μας να ενεργοποιηθούμε, να συσπειρωθούμε και να οργανωθούμε, ώστε να αντιμετωπίσουμε μαζικά και αποτελεσματικά την επίθεση που δεχόμαστε και τους εφιάλτες του χώρου μας.

Τέλος στους συμβιβασμούς,

τέλος Ανοχής, τέλος Εποχής.

Μαζί θα νικήσουμε

Καλές γιορτές  με υγεία σε όλους!

 ευτυχισμένη, δημιουργική και αγωνιστική η νέα χρονιά!