Άλλο ένα δείγμα «Αριστείας» Πρότυπο το Γυμνάσιο… αλλά χωρίς καθηγητές σε Φιλολογικά μαθήματα, Μαθηματικά, Χημεία, Φυσική κλπ

Ο  Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Προτύπου Γυμνασίου Ιωνιδείου Σχολής Πειραιά, σε επιστολή που απέστειλε στην υπουργό Παιδείας Ν. Κεραμέως και την υφυπουργό Σ. Ζαχαράκη, σημειώνει ότι  μπαίνοντας στην 3η βδομάδα από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, το Γυμνάσιο της Ιωνιδείου Σχολής Πειραιά παρουσιάζει κενά βασικών καθηγητών σε Φιλολογικά μαθήματα, Μαθηματικά, Χημεία, Φυσική, Οικιακή Οικονομία και άλλα αντικείμενα και ότι παρόμοια κενά υπάρχουν και σε άλλα Πρότυπα αλλά και Πειραματικά Σχολεία.

Συγκεκριμένα στην επιστολή αναφέρει:

Σας ενημερώνουμε ότι μπαίνοντας στην 3η βδομάδα από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, το Γυμνάσιό μας παρουσιάζει κενά βασικών καθηγητών σε Φιλολογικά μαθήματα, Μαθηματικά, Χημεία, Φυσική, Οικιακή Οικονομία και άλλα αντικείμενα. Μαθαίνουμε ότι παρόμοια κενά υπάρχουν και σε άλλα Πρότυπα αλλά και Πειραματικά Σχολεία.

Αυτό αναφέρει

  • Ο τελευταίος νόμος της προηγούμενης κυβέρνησης δεν προβλέπει την αυτόματη αναπλήρωση κενών με καθηγητές αυξημένων προσόντων. Επομένως, η λύση εναπόκειται στις ενέργειες των σχολικών διευθυντών, των τοπικών Διευθυντών Β’ Βάθμιας Εκπαίδευσης, της ΕΕΠΠΣ (Ειδικής Επιστημονικής Επιτροπής) και του υπουργείου.
  • Από όσο είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε, στη δική μας περίπτωση ο διευθυντής του Γυμνασίου μας και ο τοπικός Διευθυντής Β’ Βάθμιας έχουν προβεί στις αναγκαίες ενέργειες σύμφωνα με τα καθήκοντα και τις αρμοδιότητές τους, αλλά η ΕΕΠΠΣ και το Υπουργείο δεν έχουν δώσει λύση για κάλυψη των κενών και μάλιστα, όπως προβλέπει ο τελευταίος νόμος, με απόσπαση καθηγητών διδακτικής εμπειρίας πέντε -κατ’ ελάχιστον- ετών.
  • Όσο τα κενά υφίστανται, χάνονται κρίσιμες ώρες αναφορικά με τη ροή και την ανάπτυξη του προγράμματος διδασκαλίας της ύλης στη φετινή χρονιά και φυσικά, προκύπτουν γενικότερα προβλήματα στην καθημερινότητα μαθητών και καθηγητών (αστάθεια στις ώρες και στο πρόγραμμα, επιβάρυνση των υπαρχόντων καθηγητών να καλύπτουν ώρες, κενά ωρών που αναπόφευκτα προκύπτουν σε περίπτωση αντικειμενικής αδυναμίας τους κ.ο.κ.)
  • Από την άλλη πλευρά, η στελέχωση των κενών με απλούς αναπληρωτές είναι μία λύση την οποία κρίνουμε αναντίστοιχη και ακατάλληλη σε σχέση με το επίπεδο καθηγητών που απαιτείται να έχουν τα Πρότυπα, σύμφωνα με το είδος, τη μορφή, το σκοπό και το περιεχόμενο του θεσμού.
  • Παρακαλούμε για τις δικές σας ενέργειες οι οποίες θα δώσουν άμεσο αποτέλεσμα και σας ευχαριστούμε προκαταβολικά για το ενδιαφέρον και τη φροντίδα επίλυσης του προβλήματος.
  • Είμαστε στη διάθεσή σας για τυχόν πρόσθετα στοιχεία και πρόσθετες πληροφορίες. Όμως αναμένουμε  με ανυπομονησία την απάντησή σας,  προκειμένου  ως γονείς να πάρουμε και εμείς τις αποφάσεις μας και να προβούμε στις  ανάλογες δράσεις στήριξης του αγώνα επιβίωσης αυτών των σχολείων.