ΠΟΕ – ΟΤΑ- Επικίνδυνη για τη δημόσια υγεία και το περιβάλλον… η κυβέρνηση
Οι ευχαριστίες και τα παχιά-μεγάλα λόγια των κυβερνώντων για το προσωπικό του Δημοσίου Τομέα που κράτησε τη χώρα όρθια εν μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού, φαίνεται πώς ήταν για το θεαθήναι. Η κυβέρνηση, την ίδια στιγμή, όπως γίνεται τώρα αντιληπτό και εμφανές, εξύφαινε ένα ακόμη νεοφιλελεύθερο σχέδιο πριμοδότησης των ιδιωτικών και επιχειρηματικών συμφερόντων σε βάρος του Δημόσιου και Κοινωνικού χαρακτήρα
Διαβάστε περισσότερα