ΠΑΝΣΥΠΟ: Υπολειτουργεί η πλατφόρμα για τις αιτήσεις επιδομάτων μητρότητας – οι υπάλληλοι εργάζονται νύχτες και σαββατοκύριακα για να επεξεργαστούν τις αιτήσεις

ανακοίνωση ΠΑΝΣΥΠΟ

Υπολειτουργεί η πλατφόρμα για τις αιτήσεις επιδομάτων μητρότητας – αποτυπώνει «ακαταλαβίστικα» μηνύματα στους δικαιούχους ενώ οι υπάλληλοι είναι υποχρεωμένοι να εργάζονται νύχτες και σαββατοκύριακα για να καταφέρουν να επεξεργαστούν τις αιτήσεις

Δεν τελειώνουν τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί με τη νέα πλατφόρμα για τα επιδόματα μητρότητας. Τις τελευταίες ημέρες οι δικαιούχοι δεν μπορούν καν να καταθέσουν αιτήσεις αφού βρίσκονται αντιμέτωποι στην αρχική οθόνη είτε με μηνύματα ότι υπάρχουν εσωτερικά λάθη του σέρβερ (500 internal server error) είτε ότι τα στοιχεία ταυτοποίησης τους δεν είναι σωστά στο αμέσως επόμενο βήμα της αίτησης, ενώ στα πεδία των στοιχείων τους η νέα πλατφόρμα αποτυπώνει ακαταλαβίστικους χαρακτήρες.

Τα μηνύματα παραπόνων των πολιτών για ότι αντιμετωπίζουν δεν σταματάνε ενώ οι υπάλληλοι για να καταφέρουν να διεκπεραιώσουν τις αιτήσεις όσων κατάφεραν και ολοκλήρωσαν την κατάθεσή τους, είναι υποχρεωμένοι να εργάζονται νύχτες και Σαββατοκύριακα αφού και για τους ίδιους τους υπαλλήλους η πλατφόρμα δεν ανταποκρίνεται.

Και ενώ η Διοίκηση έχει κάνει ότι περνάει από το χέρι της για να προκαλέσει ηλεκτρονικό χάος στη λειτουργία της Δ.ΥΠ.Α., οι υπάλληλοι και πάλι πρέπει να χρησιμοποιήσουν χαρτί και μολύβι και τα κομπιουτεράκια για να υπολογίσουν ένα άλλο επίδομα που ξεκίνησε ήδη, το επίδομα ανεργίας των εκπαιδευτικών (για όσους έχουν πάρει το επίδομα εντός της τετραετίας) αφού φέτος, ξαφνικά το σύστημα ΟΠΣ υπολογίζει λάθος ποσά και ήδη εστάλη οδηγία από τη Διοίκηση για να ελέγχουμε μία -μία, το σύνολο των αιτήσεων!!

Σειρά για την «εύρυθμη λειτουργία» των υπηρεσιών θα πάρει η εξέταση των ενστάσεων του κοινωνικού τουρισμού τις επόμενες ημέρες αφού οι Διοικούντες για άλλη μια χρονιά τρέχουν το πρόγραμμα στο παρά πέντε, λίγες ημέρες πριν την έναρξή του (1 Ιουλίου) και ενώ γνωρίζουν πολύ καλά την αδυναμία εξεύρεσης δωματίων τον Ιούλιο και Αύγουστο, ειδικά για τους κοινωνικούς τουρίστες. Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι οι υπάλληλοι εδώ και πολλά χρόνια εξετάζουν τα δικαιολογητικά όλων ανεξαιρέτως των χιλιάδων αιτήσεων που έχουν κατατεθεί για τον κοινωνικό τουρισμό, ακόμα και αυτά που δεν ανήκουν σε δικαιούχους προτού επεξεργαστούν οι αιτήσεις από το πανάκριβο ηλεκτρονικό σύστημα αντί να εξετάζονται τα δικαιολογητικά μόνο όσων εντάσσονται στα γενικά κριτήρια και είναι δικαιούχοι (ασφαλισμένοι-άνεργοι/εισοδηματικά πλαφόν κ.α).

Γιατί κύριε Διοικητά εξετάζονται τα δικαιολογητικά όσων δεν είναι δικαιούχοι παρότι για παράδειγμα μέσω της διαλειτουργικότητας με το taxisnet η υπηρεσία είναι σε θέση να γνωρίζει πόσες αιτήσεις ξεπερνούν το οριζόντιο εισοδηματικό πλαφόν των 30.000 ευρώ; Πότε αλήθεια θα πετύχουμε τον ορθολογικό τρόπο διαχείρισης της Δημόσιας Διοίκησης, πότε επιτέλους θα βελτιωθεί η λειτουργία της υπηρεσίας και η μείωση της γραφειοκρατίας;

Όλα αυτά οδηγούν στο αδιαμφισβήτητο συμπέρασμα της ανικανότητας της Διοίκησης Δ.ΥΠ.Α. η οποία παρότι έχει αναλάβει εδώ και πέντε χρόνια και έχει ξοδέψει πακτωλό χρημάτων για πανάκριβα ηλεκτρονικά συστήματα, τελικώς με τις αποφάσεις της δημιουργεί δυσεπίλυτα προβλήματα που προκαλούν μεγάλη αγανάκτηση στους δικαιούχους και απίστευτη εργασιακή καταπόνηση στους υπαλλήλους οι οποίοι είναι αυτοί που πάντα θα πληρώνουν το μάρμαρο.